Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną na platformie e-learningowej Polska Akademia Instruktorów (kursy-instruktorskie.edu.pl)
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z platformy e-learningowej dostępnej pod adresem kursy-instruktorskie.edu.pl.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1 sierpnia 2020 roku.
Korzystanie z platformy kursy-instruktorskie.edu.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz polityki prywatności, która stanowi jego integralną część.
Właścicielem i jednostką akredytującą markę Polska Akademia Instruktorów (kursy-instruktorskie.edu.pl) jest firma Polskie Centrum Rekreacji Ruchowej Norbert Farion (NIP: 9191748055, REGON: 060729036), ul. Matejki 26, 22-500 Hrubieszów, zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), tel. 731710560, mail info@kursy-instruktorskie.edu.pl.
Kontakt z administratorem strony możliwy jest za pośrednictwem e-maila: info@kursy-instruktorskie.edu.pl.
§1 Definicje
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów na stronie kursy-instruktorskie.edu.pl w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Użytkownik – każda osoba odwiedzająca lub korzystająca z usług oferowanych na stronie kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Kupujący – osoba dokonująca zakupu treści cyfrowych na stronie kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Sprzedawca – właściciel strony kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Świadczenie usługi drogą elektroniczną – usługa świadczona zdalnie, bez jednoczesnej obecności stron, za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania i przechowywania danych, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
- Dostęp do treści cyfrowych – konsument, dokonując zakupu, uzyskuje czasowy dostęp do wybranych kursów na platformie kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Platforma – strona internetowa, na której udostępniane są treści cyfrowe nabyte przez Użytkowników w ramach składanych zamówień.
- E-learning / Online – usługa dostarczania treści cyfrowych drogą elektroniczną.
- Kurs – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na udostępnieniu treści cyfrowych w ramach kursów oferowanych na platformie.
- Konto Użytkownika – indywidualne konto na platformie szkoleniowej, dostępne pod adresem online.kursy-instruktorskie.edu.pl, utworzone w celu dostępu do zakupionych kursów i materiałów.
- Umowa zawarta na odległość – umowa z konsumentem zawierana z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość, bez fizycznej obecności stron.
§2 Postanowienia wprowadzające
- Strona internetowa kursy-instruktorskie.edu.pl umożliwia zakup dostępu do treści cyfrowych w ramach wybranego kursu lub szkolenia na czas określony.
- Czas określony oznacza udzielenie dostępu do materiałów cyfrowych z momentem przesłania do Konsumenta wiadomości e-mail potwierdzającej utworzenie konta Użytkownika na platformie szkoleniowej oraz zapisanie go do zamówionego kursu.
- Dostęp do materiałów jest ważny przez 365 dni od dnia utworzenia konta Użytkownika – dla kursów instruktorskich, trenerskich lub menedżerskich, oraz przez 6 miesięcy dla szkoleń.
- Regulamin stanowi integralną część umowy sprzedaży zawieranej między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Wszystkie ceny kursów i szkoleń widoczne na stronie kursy-instruktorskie.edu.pl są cenami brutto.
§3 Składanie zamówienia
- Aby złożyć zamówienie na stronie kursy-instruktorskie.edu.pl, Użytkownik powinien:
1.1. Wybrać kurs lub szkolenie i dodać je do koszyka.
1.2. Przejść do koszyka i wprowadzić dane osobowe oraz rachunkowe.
1.3. Finalizacja zamówienia następuje po dokonaniu płatności za pomocą systemu płatności PayU, który obsługuje przelew elektroniczny, płatności BLIK lub standardowy przelew bankowy. Użytkownik zostaje automatycznie przekierowany na stronę płatności.
1.4. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go, dostęp do materiałów w ramach wybranego kursu lub szkolenia zostaje udzielony drogą mailową w ciągu maksymalnie 48 godzin. Wszelkie opóźnienia spowodowane dniami świątecznymi lub innymi czynnikami niezależnymi od dostawcy kursu zostaną niezwłocznie zgłoszone za pośrednictwem wiadomości e-mail.
1.5. Z momentem kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży produktów objętych zamówieniem.
1.6. Za każde zamówienie Konsumentowi wystawiana jest faktura elektroniczna, która zazwyczaj generowana jest do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano płatności. Faktura jest wystawiana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
1.7. Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej również otrzymują fakturę na dane rachunkowe podane w zamówieniu. Dodatkowo, płatności są rejestrowane na kasie fiskalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1.8. W przypadku nieotrzymania faktury elektronicznej w przewidzianym terminie, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie skontaktować się z administracją sklepu w celu wyjaśnienia sprawy i ponownego dostarczenia faktury, jeśli opóźnienie wynika z problemów technicznych. - Kwota płatności za zakupione usługi jest każdorazowo obliczana przez system sklepu i podawana w koszyku oraz w potwierdzeniu zamówienia wysyłanym na adres e-mail.
- Użytkownik ma prawo obniżyć wartość zamówienia za pomocą kodu rabatowego, jeśli taka forma promocji jest dostępna.
- Użytkownik może ubiegać się o rabat w przypadku zamówienia kilku kursów.
- Przed złożeniem zamówienia Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z opisem kursu i jego wymaganiami.
- Użytkownik zamawiający kurs instruktorski lub trenerski, który zgodnie z informacjami na stronie wymaga doświadczenia i umiejętności w wybranej specjalizacji, potwierdza podczas zakupu, że spełnia wszystkie wymagania.
- Użytkownik zamawiający kurs instruktorski lub trenerski, który wymaga braku przeciwwskazań zdrowotnych, potwierdza podczas zakupu, że nie ma takich przeciwwskazań. W przypadku poważnych schorzeń, kontuzji, chorób przewlekłych lub układu krążenia, Użytkownik zobowiązany jest uzyskać zgodę lekarza na udział w kursie oraz na przyszłą pracę jako instruktor lub trener.
§4 Formy dostawy i płatności
- Kupujący ma do dyspozycji następujące opcje dostarczenia dokumentów potwierdzających uczestnictwo w kursie:
1.1. Dokumenty mogą zostać dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej (paczka pocztowa).
1.2. Możliwe jest także skorzystanie z Paczkomatów InPost.
1.3. W przypadku przesyłek zagranicznych, dokumenty dostarczane są za pośrednictwem kuriera. - Czas dostawy dla przesyłek krajowych wynosi zazwyczaj od 2 do 3 dni roboczych.
- Koszty dostawy pokrywa Sprzedawca, chyba że inne zasady zostaną określone w przypadku konkretnego kursu lub szkolenia.
- Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności:4.1. Płatność za pośrednictwem serwisu PayU, w tym BLIK.4.2. Płatność przelewem bankowym (przedpłata).
- W sytuacji, gdy płatność za pośrednictwem serwisu PayU, w tym BLIK, nie zostanie zrealizowana (np. z powodu niewystarczających środków na koncie), Kupujący zobowiązany jest jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą w celu rozwiązania problemu. Brak kontaktu ze strony Kupującego może skutkować anulowaniem zamówienia, za co Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Każde wysłanie przesyłki z dokumentami potwierdzającymi ukończenie kursu (certyfikaty, zaświadczenia itp.) jest rejestrowane zgodnie z procedurami stosowanymi przez wybranego przewoźnika. Kupujący może otrzymać informację o nadaniu przesyłki drogą mailową, SMS-em lub powiadomieniem w aplikacji (np. InPost). Odpowiedzialność za śledzenie przesyłki oraz jej odebranie leży po stronie odbiorcy.
- Jeśli przesyłka z dokumentami potwierdzającymi ukończenie kursu (certyfikaty, zaświadczenia itp.) nie zostanie odebrana przez absolwenta, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki oraz pakowania dokumentów. Dla przesyłek krajowych opłata wynosi 20 zł, natomiast dla przesyłek zagranicznych wynosi 100 zł. Opłata ta odzwierciedla faktycznie poniesione koszty i jest zgodna z przepisami prawa. Przesyłka zostanie nadana ponownie po uiszczeniu tej opłaty na numer konta placówki.
§5 Realizacja zamówienia
- Realizacja zamówienia obejmuje:
1.1. Udzielenie dostępu do kursu lub szkolenia w ciągu 48 godzin od daty zaksięgowania płatności za zamówienie.
1.2. Pozytywne ukończenie kursu przez Użytkownika, polegające na złożeniu wymaganych prac, zaliczeniu egzaminów i przesłaniu Użytkownikowi potwierdzenia ukończenia kursu w formie drukowanych dokumentów.
1.3. W przypadku nieukończenia kursu w związku z niezaliczeniem egzaminów w wyznaczonym okresie dostępu, zamówienie również zostaje uznane za zrealizowane. - Dostęp do materiałów cyfrowych kursu zostaje przyznany w momencie przesłania Konsumentowi wiadomości e-mail potwierdzającej założenie konta Użytkownika na platformie szkoleniowej i zapisania go do kursu.
- Dostęp do kursu jest blokowany po upływie 365 dni (dla kursów instruktorskich, trenerskich lub menedżerskich) lub 6 miesięcy (dla szkoleń) od daty utworzenia konta Użytkownika.
- Po dokonaniu zamówienia, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpoczyna proces udzielania dostępu do kursu. Dostęp do materiałów zostanie przyznany w ciągu 48 godzin od zaksięgowania płatności.
- W przypadku, gdy Kupujący nie otrzyma dostępu do kursu w wyznaczonym czasie, powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sytuacji. Brak kontaktu może prowadzić do opóźnień, za które Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.
- Kursant otrzymuje dostęp do treści cyfrowych bez możliwości ich pobrania i wydruku, z wyjątkiem materiałów przeznaczonych do pobrania. Prawa do wszystkich treści są zastrzeżone.
- Dokumentacja końcowa, w tym certyfikaty, zostanie przygotowana i wysłana do Użytkownika w ciągu 7 dni od dnia zakończenia kursu.
- Prace zaliczeniowe oraz egzaminy są sprawdzane w ciągu 3-4 dni roboczych od ich złożenia. W wyjątkowych sytuacjach możliwe są opóźnienia wynikające z innych obowiązków egzaminatora lub problemów technicznych, np. niedostarczenia powiadomienia o złożeniu pracy.
- Jeśli prace lub egzaminy nie zostaną sprawdzone w wyznaczonym terminie, Użytkownik ma obowiązek poinformować administrację kursu o zaistniałej sytuacji poprzez e-mail lub inne wskazane w regulaminie formy kontaktu.
- Użytkownik zobowiązany jest do składania prac i udzielania odpowiedzi na egzaminach, które są jego własnym, oryginalnym dziełem. Kopiowanie treści z innych źródeł, w tym generowanych przez narzędzia sztucznej inteligencji, jest niedozwolone. Takie treści mogą być jedynie inspiracją, ale nie powinny stanowić głównej części pracy.
- Prace i egzaminy Użytkownika mogą być weryfikowane za pomocą oprogramowania sprawdzającego oryginalność. W przypadku wielokrotnych prób złożenia nieoryginalnych prac, Użytkownik może nie zaliczyć kursu, co uznawane jest za zakończenie realizacji umowy. W niektórych przypadkach egzamin może być zmieniony na wideo lub stacjonarny w celu dokładniejszej weryfikacji wiedzy.
- Użytkownik ma prawo do wsparcia merytorycznego i technicznego w trakcie trwania kursu. W przypadku pytań dotyczących treści kursu lub problemów technicznych, Użytkownik powinien skontaktować się z administracją kursu za pośrednictwem e-maila, telefonu lub formularza kontaktowego.
- Kurs zostaje uznany za ukończony z dniem pozytywnego zaliczenia egzaminu końcowego, tj. uzyskania co najmniej 70% poprawnych odpowiedzi.
- Wskaźnik postępu kursu dostępny na platformie e-learningowej informuje Użytkownika o stopniu ukończenia kursu. Osiągnięcie wskaźnika 100% oznacza pełne zaliczenie kursu i spełnienie wszystkich wymagań.
- Użytkownik ma prawo do nieograniczonej liczby podejść do egzaminu w okresie aktywnego dostępu do kursu, jednak maksymalnie jedno podejście może odbyć się w ciągu jednego dnia.
- Niezdanie egzaminów końcowych lub brak podejścia do egzaminu w wyznaczonym czasie jest równoznaczne z zakończeniem realizacji zamówienia bez prawa do wydania dokumentów potwierdzających ukończenie kursu.
- W trakcie kursu Użytkownik zobowiązany jest dostarczyć wymagane dokumenty, takie jak potwierdzenie wykształcenia. Jeśli poziom wykształcenia kursanta jest niższy od wymaganego, kursant nie otrzyma dokumentów ukończenia kursu.
- W takim przypadku Użytkownik może zostać przeniesiony na kurs odpowiadający jego poziomowi wykształcenia, np. z kursu instruktora sportu na kurs instruktora rekreacji ruchowej. Jeśli nie jest to możliwe, zamówienie uznaje się za zrealizowane bez wydania dokumentów ukończenia kursu.
- Kursant, który nie ukończy kursu instruktorskiego, trenerskiego lub menedżerskiego w wyznaczonym czasie, może reaktywować kurs na dodatkowe 3 miesiące za opłatą reaktywacyjną w wysokości 199,00 zł brutto.
- Reaktywacja kursu instruktorskiego, trenerskiego lub menedżerskiego jest możliwa jedynie w ciągu 3 miesięcy od daty wygaśnięcia dostępu. Po tym czasie konieczne jest ponowne zakupienie kursu.
- Szkolenia z oferty „Szkolenia i warsztaty” nie podlegają reaktywacji.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do opóźnień w przesyłaniu dostępu do treści cyfrowych w wyniku błędów w adresie e-mail podanym przez Użytkownika, dni wolnych od pracy, świąt, oraz innych przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, np. opóźnień w dostarczeniu wiadomości przez dostawcę poczty.
- W przypadku opóźnień w przesyłaniu dostępu do kursu, Użytkownik zostanie o tym poinformowany drogą mailową.
- Sprzedawca nie odpowiada za przerwy w dostępie do platformy wynikające z problemów ze strony dostawcy usług hostingowych lub właściciela Google Drive.
§6 Odstąpienie od umowy
- Konsument, który zawarł umowę ze Sprzedawcą na odległość, ma prawo odstąpić od tej umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.
- Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w momencie, gdy przed upływem terminu do odstąpienia otrzyma dostęp do treści cyfrowych w postaci kursu na platformie e-learningowej, zgodnie z art. 38 pkt. 1 i pkt. 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Konsument jest informowany o tej zasadzie podczas zakupu kursu, poprzez zapoznanie się z odpowiednią informacją oraz zaznaczenie zgody.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać na adres e-mail: info@kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość:
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Miejscowość: …………………, dnia ………………….
Imię i nazwisko konsumenta: ……………………………………
Adres konsumenta: ………………………………………
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr …………. zawartej dnia ……………….., dotyczącej zakupu towaru/usługi …………………………………………………………
Podpis konsumenta: ………………………………
§7 Odpowiedzialność za wady i reklamacje
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu treści cyfrowe oraz komplet dokumentów wolnych od wad.
- W przypadku, gdy dokumenty zawierają wady merytoryczne wynikające z winy Sprzedawcy, Sprzedawca zobowiązuje się do ponownego sporządzenia i przesłania kompletu dokumentów wolnych od wad.
- Jeżeli komplet dokumentów zawiera wady spowodowane przez Kupującego, wymiana dokumentów będzie możliwa po dokonaniu przez Konsumenta opłaty w wysokości 150 zł brutto. Kwota ta obejmuje również koszty wysyłki na terenie Polski. W przypadku wysyłki zagranicznej w Europie, naliczana będzie dodatkowa opłata.
- W przypadku zagubienia dokumentów przez Konsumenta, wydanie duplikatu oraz jego wysyłka na terenie Polski również wiąże się z opłatą w wysokości 150 zł brutto. Koszt wysyłki do krajów europejskich będzie dodatkowo płatny.
- Użytkownik ma prawo złożyć reklamację dotyczącą zakupionych treści cyfrowych lub procesu zakupowego opisanego w §3 niniejszego regulaminu.
- Reklamację należy przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: info@kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Użytkownika, opis przedmiotu reklamacji oraz oczekiwane rozwiązania. W przypadku niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia. Brak uzupełnienia skutkować będzie pozostawieniem reklamacji bez rozpoznania.
- Sprzedawca rozpatrzy kompletną reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
§8 Dane osobowe i pliki cookies
- Niniejsza polityka prywatności i plików cookies opisuje zasady postępowania z danymi osobowymi oraz wykorzystywania plików cookies na stronie internetowej kursy-instruktorskie.edu.pl, należącej do firmy Polskie Centrum Rekreacji Ruchowej, działającej pod marką Polska Akademia Instruktorów.
- Administrator danych osobowych – administratorem danych osobowych jest firma Polskie Centrum Rekreacji Ruchowej, właściciel strony kursy-instruktorskie.edu.pl. Kontakt z administratorem możliwy jest za pośrednictwem e-maila: info@kursy-instruktorskie.edu.pl.
- Dane osobowe – Użytkownik może przekazywać dane osobowe za pośrednictwem formularzy dostępnych na stronie, takich jak formularze kontaktowe, zapisy na kursy, czy newsletter. Dane przetwarzane są wyłącznie w celach określonych w funkcji formularza, np. do realizacji umowy, wystawienia faktury, czy przesłania odpowiedzi na zapytania.
a. Administrator gwarantuje poufność danych osobowych i nie udostępnia ich podmiotom trzecim, chyba że jest to konieczne dla realizacji umowy (np. dostawca usług technicznych).
b. Użytkownik ma prawo do: dostępu do swoich danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody na przetwarzanie oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. - Pliki cookies – strona kursy-instruktorskie.edu.pl korzysta z plików cookies. Są to pliki tekstowe przechowywane na urządzeniu końcowym użytkownika, które umożliwiają m.in.:
a. Utrzymanie sesji użytkownika.
b. Tworzenie statystyk dotyczących korzystania z serwisu.
c. Dostosowanie treści reklam do preferencji użytkownika (np. w sieci Google). - Na stronie stosowane są dwa rodzaje plików cookies: „sesyjne” (tymczasowe, usuwane po zamknięciu przeglądarki) oraz „stałe” (przechowywane przez określony czas lub do ich usunięcia przez użytkownika).
- Użytkownik może w każdej chwili zmienić ustawienia dotyczące cookies w przeglądarce internetowej, jednak może to wpłynąć na funkcjonalność strony.
- Strona wykorzystuje również inne technologie śledzące, takie jak:
a. Piksel Facebooka – w celu zarządzania reklamami i działań remarketingowych.
b. Kod Google Analytics – w celu analizy ruchu na stronie.
c. Google Tag Manager – w celu zarządzania kodami śledzącymi.
d. WPForms – w celu zarządzania formularzami na stronie.
e. Pixel Google Ads – w celu śledzenia konwersji i działań remarketingowych.
f. Tawk.to chat – w celu interakcji z użytkownikami za pośrednictwem czatu. - Logi serwera – niektóre działania użytkowników mogą być logowane w warstwie serwerowej, takie jak adresy IP, czas wizyty, czy błędy HTTP. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celach technicznych i administracyjnych.
- Użytkownik ma prawo do zmiany ustawień cookies w swojej przeglądarce oraz do zarządzania plikami cookies zgodnie z instrukcjami dostępnymi w dokumentacji przeglądarki.
- Dane osobowe użytkowników są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (znanym jako RODO). Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
Artykuł 6 ust. 1 lit. b RODO – przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (np. realizacja zamówienia).
Artykuł 6 ust. 1 lit. f RODO – uzasadniony interes administratora danych (np. marketing, obsługa zapytań użytkowników).
Artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda użytkownika na przetwarzanie danych w określonych celach (np. wysyłka newslettera). - Podmioty, którym udostępniane są dane osobowe:
PayU – obsługa płatności online, w celu realizacji transakcji płatniczych.
CyberFolks – hosting i utrzymanie infrastruktury serwerowej.
Facebook – narzędzie marketingowe oraz reklamowe, w celu targetowania reklam i analizy działań użytkowników.
Google – usługi analityczne i reklamowe, w tym Google Analytics oraz Google Ads.
Poczta Polska (Envelo) – obsługa przesyłek pocztowych w ramach realizacji zamówień.
InPost – obsługa przesyłek, dostawa zamówień do paczkomatów.
Tawk.to – narzędzie do obsługi czatu, służące do komunikacji z klientami w czasie rzeczywistym.
Każdy z tych podmiotów przetwarza dane osobowe na podstawie odpowiednich umów powierzenia przetwarzania danych, co zapewnia, że dane są chronione zgodnie z przepisami RODO.
§9 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak:
1.1. Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z zawartej Umowy Sprzedaży.
1.2. Skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, której celem statutowym jest ochrona praw konsumentów. - Bardziej szczegółowe informacje na temat pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów Konsument może znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl.
- Konsument może także skorzystać z platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma ta służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami w drodze pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań wynikających z internetowych umów sprzedaży lub świadczenia usług.
§10 Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania na stronie kursy-instruktorskie.edu.pl.
- W przypadku umów zawartych przed zmianą Regulaminu, obowiązuje wersja Regulaminu obowiązująca w dniu zawarcia umowy między Użytkownikiem a Sprzedawcą.
- Regulamin obowiązujący od dnia 01.08.2020 r.